NATJEČAJ ZA DODJELU SREDSTAVA IZ FONDA ZA PROMOCIJU KULTURE VINIL I CD PLOČA

Trenutno pregledavate NATJEČAJ ZA DODJELU SREDSTAVA IZ FONDA ZA PROMOCIJU KULTURE VINIL I CD PLOČA

Zbog izvanredne situacije vezane uz epidemiju koronavirusa, Upravni odbor ZAPRAF-a prepoznaje potrebu pružanja pomoći glazbenoj industriji dodjeljivanjem financijske potpore glazbenim prodavaonicama u kojima se nosači zvuka prodaju u fizičkom obliku (poglavito CD i vinil ploče).

U cilju olakšavanja poslovanja glazbenim prodavaonicama, a temeljem ovlasti iz čl. 167.a Zakona o autorskom pravu i srodnim pravima, čl. 27 Statuta ZAPRAF-a te čl. 45 Pravilnika o kolektivnoj zaštiti prava proizvođača fonograma i raspodjeli naknada, Upravni odbor ZAPRAF-a donosi sljedeću

ODLUKU

osniva se Fond za promociju kulture vinil i CD ploča iz kojeg će se na temelju Natječaja glazbenim prodavaonicama raspodijeliti iznos od 220.000,00 kuna iz sredstava prikupljenih u 2020. godini.

Slijedom navedenog, Upravni odbor ZAPRAF-a raspisuje

NATJEČAJ

putem kojeg se želi potaknuti opstanak glazbenih prodavaonica s ciljem očuvanja diskografske kulture i glazbene raznolikosti za glazbene prodavaonice koje prodaju nosače zvuka svih glazbenih žanrova u fizičkom obliku (poglavito CD i vinil ploče).

Na natječaj se mogu prijaviti glazbene prodavaonice koje udovoljavaju niže navedenim kriterijima:

• glazbena prodavaonica 70% svojeg prometa iz 2020. godine ostvarila je isključivo iz prodaje nosača zvuka i slike (CD, LP, DVD, Blue-ray…)
• glazbena prodavaonica ima u ponudi više od 2000 različitih glazbenih naslova
• glazbena prodavaonica ima u ponudi glazbena izdanja na vinilu (LP)
• glazbena prodavaonica mora biti nezavisna (ne smije biti dio trgovačkog lanca prodavaonica)
• glazbena prodavaonica mora imati u svojoj ponudi repertoar svih proizvođača fonograma (ne smije biti ekskluzivna prodavaonica jednog ili manje skupine proizvođača fonograma)
• glazbena prodavaonica ima minimalan iznos godišnjeg prometa od 350.000,00 kuna u 2020. godini

Poticaj se može isplatiti za najviše tri glazbene prodavaonice po jednom podnositelju.

Konačnu odluku o dobivanju poticaja donosi Upravni odbor ZAPRAF-a, a na temelju uredno podnesene prijave sa svom dokumentacijom kojom se dokazuje ispunjenje kriterija.

Natječaj će biti objavljen na službenim web stranicama ZAPRAF-a na dan njegovog donošenja, a prijave će se primati isključivo na email adresu mladen.milic@zapraf.hr sve do zaključno 10. travnja 2021. godine.