NATJEČAJ ZA DODJELU SREDSTAVA IZ FONDA ZA PROMOCIJU KULTURE VINIL I CD PLOČA

Trenutno pregledavate NATJEČAJ ZA DODJELU SREDSTAVA IZ FONDA ZA PROMOCIJU KULTURE VINIL I CD PLOČA
  • Kategorija objave:Natječaji / News

Povodom obilježavanja međunarodnog Dana prodavaonica ploča, kojim se promovira kultura vinila – gramofonskih ploča i CD-a, Upravni odbor ZAPRAF-a prepoznaje potrebu populariziranja glazbene i diskografske kulture poticanjem glazbenih prodavaonica u kojima se nosači zvuka prodaju u fizičkom obliku (poglavito CD i vinil ploče).

U cilju olakšavanja poslovanja glazbenim prodavaonicama, a temeljem ovlasti iz Zakona o autorskom pravu i srodnim pravima, Statuta ZAPRAF-a te Pravilnika o kolektivnoj zaštiti prava proizvođača fonograma i raspodjeli naknada, Upravni odbor ZAPRAF-a donosi sljedeću

ODLUKU

osniva se Fond za promociju kulture vinil i CD ploča iz kojeg će se na temelju Natječaja glazbenim prodavaonicama raspodijeliti iznos od 40.000,00 eura iz sredstava prikupljenih u 2022. godini.

Slijedom navedenog, Upravni odbor ZAPRAF-a raspisuje

NATJEČAJ

putem kojeg se želi potaknuti rad glazbenih prodavaonica s ciljem populariziranja diskografske kulture i glazbene raznolikosti za glazbene prodavaonice koje prodaju nosače zvuka svih glazbenih žanrova u fizičkom obliku (poglavito CD i vinil ploče).

Na natječaj se mogu prijaviti glazbene prodavaonice koje udovoljavaju niže navedenim kriterijima:

  • glazbena prodavaonica 70% svojeg prometa iz 2022. godine ostvarila je isključivo iz prodaje nosača zvuka i slike (CD, LP, DVD, Blue-ray…)
  • glazbena prodavaonica ima u ponudi više od 2000 različitih glazbenih naslova
  • glazbena prodavaonica ima u ponudi glazbena izdanja na vinilu (LP)
  • glazbena prodavaonica mora biti nezavisna (ne smije biti dio trgovačkog lanca prodavaonica)
  • glazbena prodavaonica mora imati u svojoj ponudi repertoar svih proizvođača fonograma (ne smije biti ekskluzivna prodavaonica jednog ili manje skupine proizvođača fonograma)
  • glazbena prodavaonica ima minimalan iznos godišnjeg prometa od 39.816,84 eura (300.000,00 kuna) u 2022. godini

Poticaj se može isplatiti za najviše tri glazbene prodavaonice po jednom podnositelju.

Konačnu odluku o dobivanju poticaja donosi Upravni odbor ZAPRAF-a, a na temelju uredno podnesene prijave sa svom dokumentacijom kojom se dokazuje ispunjenje kriterija.

Natječaj će biti objavljen na službenim web stranicama ZAPRAF-a na dan njegovog donošenja, a prijave će se primati isključivo na email adresu mladen.milic@zapraf.hr sve do zaključno 20. travnja 2023. godine.

U Zagrebu, 12. travnja 2023. godine.